TUNING  |  FORUM  |  GALERIA  |  NEWS  |  KONTAKT



MENU






MENU2

















INFORMACJE

KONKURS VWKLUBTUNINGPOLSKA
 
!!!!!!!!!!!!Informacje dotyczace konkursu dostepna na naszym forum temat "KONKURS"
 
15.10.2008

OTWARTE FORUM
 
Forum naszej strony otwarte zapraszamy wszystkich do rejestracji,znajdziesz wszystko na temat twojego modelu VW..
15.10.2008

VW Scirocco NOWOSC VW-na
 

Volkswagen robil co mógl, zeby nie ujawnic wygladu nowego modelu, ale jak widac, ktos byl sprytniejszy. Na tydzien przed otwarciem salonu w Genewie mozemy zobaczyc, jak wyglad wersji produkcyjnej ma sie do prezentowanego wczesniej prototypu Iroc. Przy okazji, mozna pokusic sie o spekulacje, czy nowe wcielenie legendarnego Scirocco ma szanse powtórzyc sukces protoplasty. Strategia jest prosta - pokazujemy przepiekny model koncepcyjny, obwozimy go po wszystkich najwiekszych salonach samochodowych, a potem do seryjnej produkcji trafia cos, co tylko nieznacznie przypomina prototyp. Tak z reguly wyglada droga od pierwszego projektu do linii montazowej i wiele marek, majac na uwadze przede wszystkim swoje fundusze, musi mocno powstrzymywac zapedy projektantów. Ale nie tym razem. Mimo ze przód nowego Scirocco zostal zmieniony w stosunku do oryginalu, nie wydaje mi sie, zeby byla to zmiana na gorsze. Iroc wedlug mnie wygladal zbyt agresywnie, a przy tym malo "niemiecko" i "volkswagenowsko". Nie to, zebym byl jakims piewca niemieckiego designu, ale wydaje mi sie, ze rózne modele tej samej marki powinny miec wspólny mianownik. Nie jest tez jednak na szczescie tak, jak na przyklad w Audi, gdzie trudno odróznic jeden model od drugiego. Nowe Scirocco bedzie wyraznie wyrózniac sie na tle pozostalych modeli koncernu, i bardzo dobrze. Co wiecej wydaje sie, ze wniesie troche zycia do dosc nudnej gamy modeli. Pozostale zmiany w stosunku do oryginalu sa wrecz kosmetyczne, wiec wyglada na to, ze to wlasnie na stoisku Volkswagena bedziemy swiadkami jednej z najwazniejszych, a przynajmniej najbardziej oczekiwanych premier salonu genewskiego. Jesli chodzi o silniki, to niemiecki producent na poczatku bedzie oferowal jedynie dwie jednostki benzynowe znane juz z innych modeli. Mocniejsza z nich bedzie 2,0 TFSI o mocy 200 KM, a slabsza, rewolucyjny swego czasu, podwójnie doladowany (sprezarka mechaniczna i turbo) silnik 1,4 TSI o mocy 122 KM. Mozliwe, ze w przyszlosci Scirocco bedzie tez dostepne z silnikiem TDI, a dosc mocnym na to dowodem moze byc fakt umieszczenia juz takiej jednostki w Audi TT. Warto tez odnotowac, ze nowy model VW bedzie mógl byc wyposazony w 7-stopniowa przekladnie DSG, dostepna dotychczas tylko w Golfie. Czekamy na wiecej zdjec i pierwsze wrazenia z jazdy - ciekawe czy Scirocco stanie sie konkurentem Gofa GTI, bo szczerze mówiac, nie potrafimy go umiejscowic w zadnej innej klasie, mimo ze jest podobno autem sportowym. Czy nowy model powtórzy sukces swojego poprzednika sprzed 20 lat? Nie sadze, bo mimo wszystko wydaje mi sie, ze Volkswagen wprowadzil Scirocco troche na sile pobrane z volkswagen.pl/

Zupelnie nowa jakosc: czterodrzwiowe coupé Volkswagena
 
Niepowtarzalny wyglad Pierwsze czterodrzwiowe, komfortowe coupé marki Volkswagen - Passat CC - wprowadza na rynek motoryzacyjny nowa jakosc. I to nie tylko ze wzgledu na swa niepowtarzalna stylistyke. Czysta dynamike sportowego samochodu polaczono tu z bezkompromisowym komfortem limuzyny. Luksusowy, a zarazem sportowy charakter auta daje sie odczuc takze w srodku. Przestronne wnetrze imponuje jakoscia wykonczenia, a opcjonalny dach gwarantuje piekne widoki. Wyraznie sportowy charakter Nieposkromiona dynamike gwarantuje silnik o poteznej mocy. Do nowego Passata CC mozna wybrac silnik V6 o mocy 300 KM (220 kW), wyposazony seryjnie w dwusprzeglowa skrzynie biegów DSG oraz naped na wszystkie kola 4MOTION (zuzycie paliwa: 10,1 l/100 km; emisja CO2: 242 g/km)*. Ponadto, w nowym coupé zastosowano calkowicie nowatorski system: zawieszenie adaptacyjne DCC (standard dla wersji silnikowej V6 300 KM oraz 2,0 TSI 200 KM). Uklad jezdny stale dostosowuje sie do sytuacji drogowej - kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy zawieszenia: sportowy, komfortowy oraz normalny Innowacyjne rozwiazania i komfort Kazda podróz powinna byc przyjemna i beztroska. Wlasnie dlatego nowe coupé Volkswagena wyposazono w wiele praktycznych systemów wspomagajacych kierowce. Jednym z nich jest innowacyjny system zapobiegajacy przypadkowemu opuszczeniu pasa ruchu - "Lane Assist", inny to zawieszenie adaptacyjne DCC. Inne nowatorskie rozwiazanie przydatne podczas jazdy to: asystent parkowania "Park Assist", kamera jazdy wstecznej "Rear Assist" oraz radarowy system automatycznej regulacji odleglosci ACC wraz z ukladem kontroli otoczenia "Front Assist". *Zuzycie paliwa oraz parametry emisji CO2 samochodu nie sa zalezne wylacznie od skutecznego spalania paliwa, lecz równiez od stylu jazdy kierowcy oraz wielu czynników niezwiazanych z technika. CO2 jest gazem, który w najwiekszym stopniu odpowiada za ocieplenie klimatu na ziemi. Podane wartosci emisji zostaly ustalone w ramach przepisanych prawem europejskim procedur pomiarowych (dyrektywa 80/1268/EWG w obowiazujacym aktualnie brzmieniu). Parametry nie odnosza sie do jednego samochodu i nie stanowia przedmiotu oferty, sluza natomiast do przeprowadzania porównan pomiedzy róznymi typami samochodów. Oficjalne dane na temat zuzycia paliwa oraz parametrów emisji CO2 nowych samochodów osobowych mozna znalezc w publikacji "Informacje dotyczace zuzycia paliwa i emisji CO2 w nowych samochodach osobowych" dostepnej bezplatnie we wszystkich punktach sprzedazy oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Helmuth-Hirth-Straße 1, D-73760 Ostfildern
pobrane z volkswagen.pl


REKLAMA

SPREZARKI AKSESORIA



 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

Miejsce na twoja reklame

 

Miejsce na twoja reklame